.

اخبار

.

آیین افتتاح دفتر نمایندگی شریف‌آباد؛ فیاضی: هدف ارتقای توانمندی مهندسان بومی در شهرستان‌ها است

1400/4/21 دوشنبه

دفتر نمایندگی سازمان در شریف‌آباد ظهر امروز باحضور مسؤلین این شهر افتتاح شد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، دفتر نمایندگی سازمان در شریف‌آباد ظهر امروز به‌طور رسمی افتتاح شد. هم‌چنین آقای مهندس آرش فلاح کاشف‌زرع به‌طور رسمی بعنوان مسؤل این دفتر  معرفی شد.
در این مراسم که با مراعات کامل پروتکل‌های بهداشتی و باحضور جمعی از مسؤلین شهر مانند امام‌جمعه آیت اللّه العُظمی خداپرست، شهردار مهندس یعقوبی و برخی اعضای شورای شهر برگزار می‌شد، مهندس فیاضی مدیر هماهنگی دفاتر نظام‌مهندسی به ایراد سخن پرداخت.

وی با اشاره به رشد 30 درصدی دفاتر نمایندگی نظام‌مهندسی در شهرستان‌های مختلف استان در یک‌سال گذشته، تأکید کرد: توسعه دفاتر نمایندگی گامی مهم در جهت جلوگیری از مراجعات غیرضرور مهندسان و مقابله با کروناست.

فیاضی هم‌چنین با اشاره به برنامه‌های سازمان برای توانمندسازی مهندسان بومی شهرستان، افزود: نیروهای بومی با ضریب 1.75 در صف ارجاع قرار دارند. در تلاش هستیم این ضرایب به‌نفع آنها افزایش یابد.

وی با تأکید بر توانمندی نیروهای بومی شهر شریف‌آباد، خاطرنشان کرد: مهندسان عضو سازمان در این شهر در تمام 7 گرایش مهندسی ساختمان حضور داشته و آمادگی تعامل گسترده با دیگر ارگان‌ها برای توسعه و آبادانی بیشتر می باشند.

مدیر هماهنگی دفاتر نمایندگی سازمان هم‌چنین از مسؤلین شهر، شهردار و امام جمعه  برای حضور در این مراسم افتتاحیه قدردانی کرد و گفت: برنامه قطعی ما تعمیق و تقویت تعامل میان نظام‌مهندسی و شهرداری مناطق مختلف است.

در ادامه این برنامه امام جمعه شهر و شهردار ضمن سخنان کوتاهی باتشکر از اقدام ارزنده نظام‌مهندسی برای افتتاح دفاتر نمایندگی، به نقش و اهمیت تنسیق امور مهندسی ساختمان در شهر پرداختند.

در انتهای برنامه نیز گروهی از فعالان صنعت ساختمان و مهندسان عضو سازمان در شهر شریف‌آباد در یک نشست صمیمانه با آقای مهندس آرش فلاح کاشف‌زرع مسؤل دفتر نمایندگی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/
آرشیو
عكس هاي مرتبط :
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر