.

اخبار

.

هم‌اندیشی با نمایندگان شورای شهر شهریار؛ کریمی: مشی سردار سلیمانی برای تکریم مراجعین نصب‌العین سازمان است

1400/6/22 دوشنبه

نشست هم‌اندیشی اعضای شورای شهر شهریار با مسؤلین دفتر نمایندگی سازمان در این شهر روز گذشته برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی نظام‌مهندسی تهران، نشست هم‌اندیشی اعضای شورای شهر شهریار با مسؤلین دفتر نمایندگی سازمان در این شهر روز گذشته برگزار شد.

در این مراسم طرفین ضمن بررسی راهکارهای توسعه صنعت ساختمان، بر ضرورت تسهیل‌‌گری امورات مردم و اعضای سازمان تأکید و تصریح شد.

اعضای شورای شهر شهریار در این نشست از اتفاقات پیش‌آمده در ماه‌های اخیر برای تسهیل امورات سازندگان ساختمان و پاسخگویی به ارباب‌رجوع ابراز رضایت کردند.

مهندس مسعود کریمی سرپرست دفتر نمایندگی شهریار نیز ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای شهر، خواستار همکاری‌های گسترده فی‌مابین برای جلب هرچه بیشتر رضایت اعضا شد.

 

وی با اشاره به این‌که فرهنگ شهید سلیمانی‌ها‌، «پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع» است؛ خاطرنشان کرد: مشی حاج قاسم امروز برای ارتقای رضایت اعضا پیش چشمان ما است.


مهندس کریمی در این نشست با اشاره به جابجایی محل دفتر نمایندگی سازمان به خیابان ولیعصر شهریار نزدیک شهرداری، این اقدام را گامی اساسی جهت افزایش رضایت‌مندی مراجعین دانست.

سرپرست دفتر نمایندگی سازمان در شهریار هم‌چنین با تأکید بر اینکه در دوران جدید به هیچ مهندس یا شرکت حقوقی غیربومی کار ارجاع نشده، افزود: همین سخت‌گیری‌ها می‌تواند موجبات ارتقای رضایت اعضا را فراهم کند.


وی هم‌چنین در پاسخ به دعوت اعضای شورای شهر برای حضور در میان مردم و پاسخگویی بی‌واسطه به آنها، لبیک گفته و وعده داد در تمام برنامه‌های ملاقات مردمی شهرداری حاضر شود.


انتهای پیام/

 
آرشیو
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر