.

اخبار

.

شماره حساب اختصاصی برای واریز تعرفه‌های جدید امور عضویت اعلام شد

1400/8/8 شنبه

وزارت راه‌وشهرسازی با صدور ابلاغیه‌ای شماره حساب اختصاصی برای دریافت تعرفه‌های جدید صدور، تمدید و ارتقای پروانه‌های اشتغال به کار حقیقی و حقوقی را اعلام کرد.

به گزارش روابط‌عمومی نظام‌مهندسی تهران، شماره حساب اختصاصی برای واریز تعرفه جدید برای صدور، تمدید و ارتقای پروانه‌های اشتغال به کار کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی اعلام شد.

اداره کل راه‌وشهرسازی استان تهران با نگارش یک نامه خطاب به رئیس سازمان، شماره شبای IR350100004001036302009001 به نام «درآمد حاصل از سایر خدمات وزارت راه‌وشهرسازی» برای واریز تعرفه‌های جدید توسط اعضا معرفی کرد.

گفتنی است قبلاً معاون مسکن و ساختمان وزارت راه‌وشهرسازی در تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ با ارسال بخش‌نامه‌‌‎ای، تعرفه‌های جدید عضویت، تمدید یا ارتقای اشخاص حقیقی و حقوقی را در سال‌جاری به ترتیب ۲۰۰ هزار تومان و ۴۵۰ هزار تومان معین کرده بود.

هم‌چنین براساس این ابلاغیه ضروری است آن دسته از اعضای محترم که از ابتدای سال اقدام به عضویت، تمدید یا ارتقای پروانه‌های حقیقی یا حقوقی خود کرده‌اند، هرچه سریع‌تر نسبت به مراجعه به سازمان و پرداخت مابه‌التفاوت تعرفه به شماره حساب اعلام‌شده اقدام نمایند.


 
آرشیو
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر