.

اخبار

.

ادامه نشست‌های تعاملی بین دستگاه‌های متولی ساخت‌وساز شهری/ شهرستان فیروزکوه

1402/2/31 یکشنبه
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ، امروز یکشنبه مورخ 31 اردیبهشت 1402 نشستی با موضوع «هم‌اندیشی و تعامل بین دستگاه‌های متولی، سیاست‌گذار و تصمیم‌گیر در حوزه ساخت‌وساز شهری» با میزبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و با حضور دکتر علیرضا صادقی شهردار فیروزکوه، مهندس کیانی رئیس بنیاد مسکن شهرستان فیروزکوه، سرهنگ صبوری رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران و سایر مدیران و مسئولین شهری در ساختمان مرکزی سازمان برگزار شد.

در این نشست دکتر صادقی ضمن استقبال از ارتقای سطح تعاملات فی‌مابین سازمان و شهرداری بر ایجاد پل ارتباطی سامانه‌ای و برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مهندسان و دست‌اندرکاران مدیریت شهری تاکید کرد.

شهردار فیروزکوه در این جلسه با ارسال گزارشات مرحله‌ای مهندسان به‌صورت الکترونیکی و از طریق سامانه ماده 33 دفاتر نمایندگی موافقت کرد.

در ادامه مهندس کیانی رییس بنیاد مسکن شهرستان فیروزکوه نیز با اشاره به اهمیت هم‌افزایی بین دستگاه‌های متولی در حوزه ساخت‌وساز شهری، تعامل هرچه بیشتر این دستگاه‌ها را منجر به ارتقای کیفی ساختمان‌ها برشمرد.

گفتنی است سلسله جلسات تعاملی با مدیران ارشد استانی و شهری در حوزه ساخت‌‌وساز و ملاقات عمومی با اعضای سازمان برای اولین‌بار در دستور کار قرار گرفته است.







آرشیو
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر