رویدادها

.

پیام تشکر مهندس سعیدیان از ابراز همدردی همگان و درخواست موکد برای عدم ارسال تاج گل و بنرهای تسلیت

1399/5/6 دوشنبه
در پی درگذشت والده مهندس سعید سعیدیان،رئیس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران ، ایشان با صدور پیامی ضمن تشکر از ابراز همدردی همگان،درخواست موکد برای عدم ارسال تاج گل و بنرهای تسلیت نمودند.

متن پیام رئیس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران به شرح ذیل است:  
بسمه تعالی
 «انا لله و انا اليه راجعون»
«همه از خداييم و به سوي خدا مي‌رويم.»

مشیت و تقدیر الهی،روح گرانقدر مادر مهربان ،دلسوز و نیکوکارمان و از محبان صدیق اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را به ملکوت اعلی سپرد و در این موسم تلخ،ما را در ماتم و اندوه ابدی برد.
در چنین روزهای اندوهناکی که عزیزان و بزرگواران و مهندسان ارجمند ما را در این مصیبت عظیم همراهی نموده اند،به حکم ادب و حق‌شناسی، از همه عزیزان و بزرگواران ،مسوولان و مقامات، جامعه بزرگ مهندسان، دوستان و آشنایانی که در تحمل این مصیبت،با ما ابراز همدردی نموده اند، صمیمانه قدردانی و تشکر نموده و به اطلاع می رسانیم که با عنایت به اینکه در شرایط شیوع پیک ویروس کرونا به سر می بریم و در جهت حفظ و رعایت نکات بهداشتی،هیچ مراسم ختم و مجلس ترحیمی برگزار نخواهیم کرد و هزینه این مراسمات،انشاالله صرف امور خیریه خواهد شد.
همچنین به نمایندگی از خانواده معزا از همه عزیزان درخواست داریم که از ارسال تاج گل،بنرهای تسليت و درج آگهی ترحیم ،خودداری فرمایند و با ذکر فاتحه‌ای روح ایشان را قرین رحمت نمایند.
 همچنین نظر به اینکه به علت تالمات روحی و کثرت بزرگواران،قادر به قدردانی نبوده،تعذیر نموده و مراتب سپاس خویش را از ابراز همدردیها، اعلام نموده و برای همگان و خانواده‌های محترمتان از درگاه ایزد منان، سلامتی و تندرستی و طول عمر و برای درگذشتگان عزیزتان رحمت و مغفرت الهی آرزومندم.



 
سعید سعیدیان
رئیس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران
آرشیو
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر