اخبار و اطلاعیه ها
.

اعلام نحوه دریافت خدمات در ارتباط با بیمه درمان تکمیلی از مراکز طرف قرارداد شرکت بیمه

1399/11/12 یکشنبه
به اطلاع کلیه اعضا محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران می رساند:
آن دسته از اعضایی که تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی از طریق سازمان می باشند میتوانند جهت استفاده از خدمات مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه البرز  به شرح زیر عمل نمایند
1-برای بیمارستانها و مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه البرز که در لینک مراکز موجود می باشد و در جلو نام مرکز درمانی، خدمات به صورت الکترونیکی تعریف شده است منحصرا با ارائه کارت ملی بیمه شده می توانند از خدمات قرارداد بهره مند شوند.
2- برای بیمارستانها و مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه البرز که در لینک مراکز موجود می باشد و در جلو نام مرکز درمانی خدمات به صورت غیرالکترونیکی تعریف شده است باید از شرکت بیمه البرز یا مجری قرارداد قبل از مراجعه به مراکز درمانی معرفی نامه دریافت نمایند.
جهت ورود به لینک مراکز اینجا کلیک فرمائید.   

 توجه نمایید در صورت بروز هر گونه مشکل در دریافت خدمات فوق فورا با شماره تلفن های : 66080063-65، 09027781196- 09127281196 شرکت مجری بیمه البرز تماس حاصل فرمائید و در صورت عدم رفع مشکل مراتب را به صورت مکتوب به دبیر خانه سازمان اعلام فرمائید.
لازم به ذکر است در هر دو صورت فوق و تا میزان سقف تعهدات قرارداد،پرداخت فرانشیز قرارداد (20 درصد) بر عهده عضو می باشد و چنانچه مرکز درمانی مربوطه با سازمان تامین اجتماعی نیز قرارداد داشته باشد،پرداختی بابت فرانشیز از سوی عضو انجام نخواهد شد.
آرشیو
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر