رویدادها
.

حضور جمعی از ایثارگران سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان تهران در مشهد مقدس

1400/11/15 جمعه

نمایندگان کمیته ایثارگران سازمان،همزمان با سفر زیارتی و معنوی ، به‌منظور هم‌اندیشی در خصوص اجرای نظام‌نامه کمیته ایثارگران، با نمایندگان ایثارگر و برخی از اعضای هیئت‌مدیره نظام‌مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی دیدار و گفت و کردند.

به گزارش روابط عمومی و به نقل از واحد ایثارگران سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان تهران، امسال نیز همچون سنوات گذشته جمعی از ایثارگران این سازمان، به‌صورت گروهی به مشهد مقدس سفر نموده و در حرم اختر هشتم امامت و ولایت از مواهب معنوی زیارت امام رضا (ع) بهره‌مند شدند.

حدود 120 نفر از از زائران این سفر زیارتی، در شامگاه روز سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه و با قطار به سمت مشهد مقدس حرکت کردند و در بامداد روز شنبه 16 بهمن‌ماه وارد تهران شدند.

گفتنی است در این سفر دو نشست مذهبی برگزار شد.

همچنین در حاشیه این سفر، در روز چهارشنبه مورخ 13 بهمن ماه سال 1400، اعضای کمیته واحد ایثارگران نظام‌مهندسی ساختمان تهران با نمایندگان ایثارگر و برخی از اعضای هیئت‌مدیره نظام‌مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو نمودند و ضمن هم‌اندیشی و همفکری در خصوص اجرایی شدن نظام نامه کمیته ایثارگران نظام‌مهندسی ساختمان، بر تعامل و همکاری هرچه بیشتر کمیته واحد ایثارگران دو سازمان تأکید کردند.