اخبار
برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی نمایشگاه مسکن و شهرسازی – شهر ساخت
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، جلسه دوم هم‌اندیشی و سیاست‌گذاری نمایشگاه مسکن و شهرسازی – شهر ساخت در محل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران و با راهبری این مرکز در حالی برگزار شد که نمایندگان وزارت راه و شهرسازی، شهرداری تهران، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، انجمن‌ها و اتحادیه‌ها در آن حضور فعال داشتند.

در این جلسه مهندس امیدرضا ریاحی عضو هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: نقش تشکل‌ها در مدیریت شهری در قانون نظام مهندسی دیده شده اما این ظرفیت سال‌ها مغفول مانده است، نگاه‌ها در حوزهٔ مهندسی می‌بایست سیستمی و حرفه‌ای باشد و به روندهای منطقه‌ای و بین‌المللی در بسته‌های مختلف سرمایه‌گذاری، طراحی و تولید توجه بیشتری داشته باشیم. همچنین پرهیز از نگاه جزیره‌ای به بهبود سیستم فرآیندها کمک می‌کند و نمایشگاه مسکن و شهرسازی محل هم‌افزایی و تلاقی دانش و ایده‌ها و تجربیات در این خصوص است.

در این جلسه اعضایی از هیئت‌مدیره انجمن حرفه‌ای روشنایی و نورپردازی و نماینده انبوه‌ساز بخش خصوصی نیز بر آمادگی جهت اجرای پروژه‌های مشارکتی تأکید کردند.

دکتر باقرپور مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی استان تهران نیز از ظرفیت بالای تعاونی‌ها جهت حضور و شرکت در نمایشگاه خبر داد.

همچنین مهندس مهدی زرقانی نماینده انجمن انبوه‌سازان نیز از ظرفیت بالای توسعه گران تهران و اهمیت نقش تسهیل گری دولت گفت و افزود: نمایشگاه مسکن فرصت تعامل خوب هم‌افزایی برای تسهیل گری دولت و توسعه گری بخش خصوصی و بررسی راهکارهای پیش روست.

رضاییان مدیر برگزاری نمایشگاه نیز در پایان با توجه به حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه مسکن و شهرسازی پیش‌بینی مشارکت حداکثری شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه و همچنین افزود: تا هفته آتی پنل‌های تخصصی کنگره مسکن و شهرسازی هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه نهایی و به مخاطبان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سومین نمایشگاه مسکن و شهرسازی – شهر ساخت از تاریخ 3 الی 5 آبان ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 09054252863 و 02122855862 تماس حاصل فرمایید.