اخبار
مقدم‌راد: برای توسعه صادرات خدمات مهندسی تلاش خواهیم کرد دکتر فرهام مقدم‌راد از رایزنی با مقامات کشورهای مختلف برای صدور خدمات فنی-مهندسی به آن کشورها خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی سازمان نظام‌مهندسی تهران، نشست هم‌اندیشی پیرامون صدور خدمات فنی-مهندسی و فناوری‌های نوین مسکن و ساختمان صبح روز شنبه 30 آبان در محل اتاق بازرگانی برگزار شد.

در این مراسم دکتر فرهام مقدم‌راد ،رئیس دبیرخانه صادرات خدمات فنی-مهندسی سازمان نظام مهندسی با اشاره به فعالیت چهار سال گذشته این دبیرخانه رئوس برخی اقدامات ارزشمند صورت‌گرفته را به‌شرح زیر برشمرد:

تعامل با دستگاه‌ها، ارتباط با نظام‌مهندسی کشور، برگزاری دوره‌های آموزشی، شرکت در نمایشگاه‌های خارجی، فرهنگسازی و ترویج صادرات خدمات مهندسی و طرح رتبه‌بندی اعضا برای ورود به بازارهای خارجی و ...

مقدم‌راد هم‌چنین با اشاره به سفر وزیر مسکن سوریه و بازدید از سازمان نظام مهندسی، بیان داشت: به‌زودی در دومین نمایشگاه اختصاصی ایران در این کشور نیز مشارکت خواهیم داشت.

وی هم‌چنین به اضافه شدن صلاحیت نگهداری و مرمت ساختمان وفق مبحث 22 اشاره و خاطرنشان کرد: این حوزه از خدمات مهندسی برای صادرات، بازار بکری را برای فعالان صنعت ساختمان فراهم کرده است.

رئیس دبیرخانه توسعه صادرات خدمات فنی-مهندسی هم‌چنین از رایزنی با مشاور نخست‌وزیر پاکستان برای صدور خدمات فنی-مهندسی به این کشور خبر داد.

مقدم‌راد در خاتمه تأکید کرد: صدور خدمات فنی-مهندسی به کشورهای دیگر می‌تواند پیشران اقتصاد ایران برای خروج از بحران باشد.

انتهای پیام/