.

اخبار

.

برگزاری نخستین گردهمایی اساتید دوره‌های آموزشی سازمان نظام مهندسی/ حمایت دکتر کرمی از ایجاد بستر آموزش و ارتباط با صنعت

1400/10/15 چهارشنبه

نخستین جلسه هم‌اندیشی اساتید دوره‌های آموزشی و مدیران سازمان نظام مهندسی تهران در محل ساختمان سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران – امروز چهارشنبه 15 دی ماه سازمان نظام مهندسی تهران میزبان نخستین گردهمایی اساتید دوره‌های آموزشی خود بود. در این جلسه دکتر رامین کرمی رئیس سازمان با اشاره به ضرورت ارتباط بین صنعت ساختمان و دانشگاه به لزوم آموزش متعالی و به‌روز  مهندسان تاکید کرد. دکتر کرمی با یادآوری درک اهمیت این موضوع از سوی کشورهای پیشرفته اظهار داشت: بحث آموزش که از سوی سازمان‌های اروپایی برای مهندسان در نظر گرفته می‌شود، از دوره‌های ابتدایی تا تخصصی عملیاتی می‌شود،به طوری که این سطح از آموزش از سوی دانشگاه‌ها نیز با اقبال روبرو می‌شود.


رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با اعلام حمایت از ایجاد تشکل‌های آموزشی بر لزوم استفاده از واحدهای آموزشی وزارتخانه و ایجاد کارگروه‌های مرتبط، ادامه داد: از هفته آینده، سازمان در بحث شیوه‌نامه‌های آموزشی فعالیت خود را آغاز می‌کند و در این زمینه از شورای مرکزی نیز درخواست همکاری کرده است.


در ادامه این جلسه دکتر مهران مطلق عضو هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران، ضمن تاکید بر ارتقاء سطح آموزش مهندسان به لزوم حمایت از مدرسین و اساتید این سازمان اشاره کرد و افزود: اهمیت هم‌اندیشی در حوزه آموزش و دانش می‌تواند منجر به بروزرسانی مقیاس ارزیابی و سنجش به‌ویژه روی سرفصل‌های آموزشی در حوزه عملی، کارگاهی و کارآموزی شود.


در نخستین گردهمایی اساتید دوره‌های آموزشی سازمان نظام مهندسی تهران، بر لزوم بروزرسانی محتوای آموزشی، بازنگری در عناوین و بحث آزمون‌های مجازی تاکید شد.
هم‌چنین در پایان این جلسه از اساتید برجسته آموزش سازمان نظام مهندسی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
آرشیو
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر